Élelmiszer
Kitörés lehet a saját márka
2022. június 18.
Egyre nagyobb a vásárlói bizalom a saját márkás termékek iránt, a piac további erősödésére lehet számítani, így ez a szegmens a magyar élelmiszergyártók sikerességének egyik kitörési pontja lehet.

Az Agrármarketing Centrum az idén 14. alkalommal szervezett közösségi nemzeti standot a magyar élelmiszergyártóknak a saját márkás termék gyártóit és forgalmazóit célzó szakkiállításon, a PLMA ”World of Private Label” rendezvényen 2022. május 31. és június 1. között Amszterdamban, ahol 70 ország 2.500 kiállítója volt jelen.

A magyar nemzeti standon snack-ek, gyümölcslekvárok és befőttek, méz, fagyasztott édesipari termékek, zabkészítmények, müzlik, sajtok, száraztészták, kolbászok és sonkák, zöldség- és gyümölcskonzervek, -szeletek, kakaó- és kávékészítmények kaptak helyet. Emellett az AMC élelmiszeripari exporttámogató Hungarian Food Business Programja célzott üzleti találkozókat tartott a magyar élelmiszeripari kínálat iránt érdeklődő disztribútoroknak.

A szakkiállítás kísérőeseményén, a New Product Expo-n három magyar cég terméke kiemelt megjelenést kapott, az Abonett paradicsomos zöldfűszeres szendvicset, a Cornexi zabrudit és a Snack Garden édesburgonya chipset meg is kóstolhatták az érdeklődők.

 

Pályázat Európa Kft.Formula GPDPMG Zrt.Hajdú László diófa banner - törölhetőSzamos AblakAgroforte GrainOrbán KályhaIvóvíz6Gordius Solution tenderAtukavíz3Szalkai és TársaAtukavíz2Charlie HűtőHotel Hunor - törölhetőAgro NatúrtápSzilágyi HűtőAtukavíz1 05.01.-igAgrologica 04.17.Horváth és HuszárVC 999 05.02.Fórum Plussz Kft,GyümölcsgépMagyar Pékség Kft.CincillaMagyar Kukorica Klub banner - törölhetőMáté Metál 04.17.DerulaCincilla2
PRINT LAPOK